FACEBOOK INSTAGRAM TWITTER

Tuesday, October 12, 2010

Notice from Kim Hyun Joong's Official Japan Website

Credit: Hyunnie's Pexers



キム・ヒョンジュンが帰国しました。
2010年10月12日
皆様、こんにちは。キム・ヒョンジュンは無事日本でのスケジュールを終え、10月12日帰国いたしました。 現在、ドラマ「イタズラなkiss」の撮影の真っ最中でございまして、次の撮影のスケジュールの都合で、 今回は1泊2日の短い来日になりましたが、日本の皆様に久しぶりにお会いでき、本人も大変喜んでおりました。
ドラマ撮影もいよいよ最終の段階に突入しましたが、最後の撮影まで一生懸命頑張りますので、皆様の温かい応援宜しくお願いします。

Rough Translation:
October 12, 2010
Hello everybody
Kim Hyun Joong successfully completed the trip in Japan, was returned October 12. Now, now being started with a kiss in the film, as well as shooting the next schedule, this is just a short two-day overnight to Japan, and not seen in a long time to meet you, Kim Hyun Joong I am also very happy.
TV’s shooting has been gradually coming to an end, will always strive to capture the drama ended, I hope you continue to give support.

No comments:

Post a Comment