FACEBOOK INSTAGRAM TWITTER

Sunday, February 27, 2011

(Photo) Hyun Joong Practicing Dance for His New Album!

And I just got superrrrrrrrrrrrr excited!!!!!!!!!!!!!

The photo was taken last 25th!

And here is another game! Spot our dear Hyun Joong!!!


Credit: hjje.egloos.com
Reposted on SS501 Baidu

오늘의 현중



춤연습하는 현중입니다. 제가 직접 찍었으면 얼마나 좋겠습니까?
트윗질하다 발견..잽싸게 저장했네요.
저 흰수건이 현중이랍니다.
사진을 세로로 세울 능력따위 없고…ㅎㅎㅎ
+) 트윗이나 파고 있는 제가 참 불쌍해 보이네요..ㅎㅎㅎ누군 저렇게 가까이에 있는데.. 대부분 파슨들이 저 같겠죠..ㅠㅠ
근데 검색 안되게…이 블로그에 따로 주소 저장해 오시는 분들만 보시게 하는 방법 있나요?
이글루 시작 한지 얼마 안되어 사용법을 잘 모르겠네요.

4 comments:

  1. The one with the white towl on his head. xD
    --Angelia:D

    ReplyDelete
  2. The white towel and black outfit one.. right??
    OMO.. i'm so excited!! I think I miss him too much that I get excited just seeing a photo of him practicing =p

    ReplyDelete
  3. The one with white towel and black outfit looks like him.!!!!!

    Miss him so much.

    ReplyDelete
  4. The one with the white towl on his head and black outfit(white and black-classic yin -yang)...I see him in mirror...interesting his message...miss him much!!!!

    ReplyDelete